Boda borg

Igår va jag "barnvakt" åt pappas plastungar.
Gammelmormor hade hand och Freja , så jag kunde ta med mig ungarna till Boda Borg.
Hade riktigt roligt, Dom har ju gjort om i stortsett alla rum och lagt till massvis med nya rum, så som "robinson" "spökhuset" "Fame" "Djungeln". Massa roliga och kluriga banor.
Jag är absolut på att dra dit nån mer gång med folk i min ålder , då de va väldans mycke tänka banor.
Vilket inte kanske är rätt för en 9-åring?!
Nej , hur kul som helst iaf.
Kom hem och fika lite med mormor och morfar, pappa tina och barna , yvonne och tommy :)
Pappa och tina drog och keka sen, så jag tog med mig ungarna ut och bar in den sista veden.
Så nu är de gjort. Helt klart.
UNDERBART !
Sen körde morfar och tommy ett lass till Dano, så nu är allt skräp på gården kaputtväck!
Ännu mer underbart. nu ser de inte ut som en soptipp när man kommer hit.
Och den stora busken vid altanen är nerklippt, så nu ser altanen lite större ut med.
Finemang.
Freja fick även smaka på morotspuré för första gången igår.
Inga sura miner ;) Hon tyckte de va namm namm.
Jätte roligt.
Idag tänkte jag koka en potatis och se vad hon tycker om de ;) Om vi inte köper nån smakportion på affären sen.
Insåg att de va rätt svårt att mosa en morot med gaffel (!)
Idag ska vi på bilutställning med Poppi och Annica på Costume and paint, får väll se om de är nåt att ha till att börja med.
Sen får vi se vad dagen erbjuder, ja är på att grilla ikväll iaf, så jag hoppas verkligen på de ;)
Nej puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0