Busy day so far

De här med att ställa klockan och gå upp är fan svårare än jag kunde tänka mig.
Jag gick upp, dock 7 iställe för 6.
Meeeeen, både jag och Freja hade somnat i soffan innan Tommy åkte till jobbet.
Och han börjar 9. Så .. så gick de med de.
Men vi gör ett nytt försök idag , de är bara att mata in i hjärnan på både henne och mig att de här ska funka.
Så , efter att vi vaknat och ätit så kom Sofia och Nicco hit på lite fika.
Nicco spela spel på telefonen så jag och fia fick prata ut om diverse saker.
De behövdes väldans mycke, och de är skönt när de väl är gjort, så nu börjar vi om på en ny kula.
Och lagomt tills dom skulle åka så kom andra och fia och böt av henne, så då vart lite mer prat och hon gosa lite med Freja så jag fick hänga tvätten ,dammsuga och skura.
Så nu luktar de gott i huset igen , och de är alltid lika skönt när de är gjort. :)
Freja sitter nu i babysitter och skäller på sin kanin hon fått av gammelmormor och jag passar på att uppdaterar här.
Snart kommer Tommy hem och då drar vi lika fort hem till Håkan och Maria på lite kaffi :)
Vädret värkar ju va på våran sida ida med, stod att de skulle va regn , men de värkar ha vart uppehåll mest hela dagen och nu tittar faktiskt solen fram och värmer lite :) Göttans.
Imorn finns de inga planer inplanerade, Nån som är sugen på att hitta på nåt kanske ? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0