Då va de dax

Nu mera kan man inte lämna Freja i soffan utan bulla upp med kuddar.
Stog och sminka mig och prata med amanda i telefon inne på toaletten när jag hörde en duns följt av skrik.
Slängde på luren i örat på Amanda och kuta ut till vardagsrummet där Freja ligger på golvet.
Stackars liten.. Skrek som bara den .. Jätte chockad!
Men de gick bra, hon lugna ner sig efter en stund och visar inga tecken på hjärnskakninge eller liknande.
Fick heller inga märken i ansiktet.
Usch. man känner sig inte lite värdelös som mamma när nåt sånt händer. men men.
Nu sover hon en stund.
Sen får vi la se om de visar nåt annat sen.
usch.
Jaja. vi ska iaf knalla bort till Street Freaks om en stund sen får vi se om de blir Golden Times eller inte , beroende på vädret!
Lill-skiten SKA till amanda isf ;) De va stränga order på den Fronten. ^^
Jaja. Puss på den.

Kommentarer
Postat av: Marika

åh stackars liten! hoppas allt gick bra. hörde att du haft frida hemma hos dig, mys! skulle också gärna komma över men får vänta tills jag kommer hem igen xD hoppas allt är bra med er alla! boka in en skypedate med mig innan onsdag är du rar, vill prata med dig (: puss och kram

2011-07-02 @ 15:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0