duppidubb

Bara för att jag skulle sätta mej och skriva nu så börja Freja skrika och gnälla på en gång.
Nappen i munnen på den och hon va tyst i iaf en minut ;P haha
Trött och småhungrig. Ingen bra kombination.
hursomhaver , tänkte göra en liten update iaf, va ett tag sen nu.
Har vart och storhandlat idag, så mycke kärlek som jag har till mitt kylskåp just nu har jag aldrig annars.
då de dånar och knäpper i de på nätterna , så de låter som att nån går i köket.
Inte en bra kombo när man har kolla en skräckis. Nono...
Annars är allt som de brukar här.
Freja växer, jag krymper, Tommy jobbar.
nåt i den stilen iaf.
Nej nu ska ja ge Freja kvällsmat så hon får sova sen :)
Lovar att ge en bättre update imorn.
Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0