Jobbigt läge

Finns de nåt värre än att sitta och va så jävla taggat , de rycker i hela kroppen efter att få skaka på rumpan lite och bara kuta runt och va allmänt störig , men jag kan inte göra nåt av de.
Tommy jobbar ( För ovanlighetens skull ) och jag har Freja.
Inge fel på de igentligen , men de känns som att kroppen har krig med sig själv,
Kroppen säger en sak men hjärnan säger en helt annat sak.
Att vädret faktiskt spricker upp till sol gör ju defenetivt inte saken bättre.
Jävla skit de här,
Jag får nog fly stan nästa gång de är nåt så jag inte ser eller hör.
Så kanske inte party nevern rycker så mycke, för de här är inte roligt.
Ni får tycka att de är patetiskt om ni vill de, men jag har lega inne i snart 3 dagar utan karl och alla är på pip istortsett, så jag har inte så mycke annat att välja på att ligga här eller gå promenader.
De är skillnad på att sitta hemma och inte gå på pip om man har nån att sitta med.
Men att sitta själv fram till 3-4 på nätterna är ingen höjdare, de går så länge Freja är vaken men hon somnar ju vid 9-11 nångång och då sitter jag där ensam och lyssnar på allt skrik och musik från pip och blir bara allmänt depp.
YEYE. nog klagat,
Tommy kommer väll hem vid 23 nånstans ikväll antar jag så idag blir jag iaf inte helt ensam men risken för att han somnar när han kommer hem är ju ganska så rejält stor.
Så jag blir ju mer eller mindre själv iaf. Jag hör ju bara han andas och prutta lite.. de är de som skiljer de åt.
men nu då lixom , vad ska jag göra till skillnaden kommer hem ?
Jag är inte alls sugen på att gå ut och gå och se alla party människor , och jag har heller ingen lust att sitta hemma.. i-landproblem AB.
Jaja, jag får väll ringa nån och be om lite kaffe så jag iaf är något social idag !

Kommentarer
Postat av: Challe

Förstår förstår...

Jobbar han sent på lördag med? kanske kan samkväma annars?=)

2011-07-07 @ 20:08:34
URL: http://challej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0