Leverans

Ingen bra natt alls inatt.
Samma visa nu igen , ligger bara och snurrar och vaknar varannan kvart och ligger och små gnäller bara.
Jag har kanske sovit sammanlagt 3 timmar inatt men ändå är jag ovanligt pigg.
Lyckades sova med henne mellan 13-14 iaf, så jag har fått tagit igen mig litegran.
Jag tror verkligen att de är tänderna som spökar nu , hon har säkert ont i munnen och de är väl obehagligt.
En annan har ju också svårt att sova då lixom.
De är lite små jobbigt, men de går ändå.
Idag har onepiecen landat i stan med..
Så Tommy ska hämta ut den på vägen hem nu , så ikväll är de mys på högnivå !
gososososososoe !
Freja sover nu , har gjort de en stund, så jag tänker faktiskt gå och väcka henne nu så hon somnar ikväll sen.
Min hjärna pallar nog inte med en till sömnlös natt !
Puss på den.

Kommentarer
Postat av: Johanna

tips om de är tänderna fick jag av en på apoteket. stryk alvedon på tandköttet så släpper de. har själv inte testat än, Nelli verkar inte ha några problem (än). gör de innan läggdags kanske ni får sova! :) värt att testa iaf...

2011-07-28 @ 19:50:56
URL: http://johannaawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0