Lycka

Trots att tommy inte gör annat än att sover den här dagen så är de så jävla skönt att ha han hemma.
Jag mår bra av att bara se han ligga där och höra han andas.
De gör mig så varm i hjärtat av att veta att imorn kommer han hem som han brukar efter sex och han ska ingenstans på kvällen .
Jag har han brevid mig hela natten.
Känslan är så otroligt skön.
Jag vakna samtidigt som tommy kom hem imorse vid 8 , jag gick upp , han gick och la sig.
Så jag har idag kolla på film med Freja och vart och handlat .. samt lagat mat.
Nu ligger tommy och sover på soffan och freja däcka på golvet ^^
Jag sitter här och bara tänker på vad bra jag har de igentligen , med mina 2 <3an.
Fia och Nicco är på väg hit en snabbis med, sen ska jag hoppa ner i en dusch och kasta på mig mjukiskläder och kanske ta en promenad eller så blire soffhäng resterande dag idag med.
De återstår att se :)
Jag ÄLSKAR min familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0