Morgonstund

Älskade lilla snuttan har sovit jätte oroligt inatt.
Hon har vaknat flera gånger och bara gnällt lite , inte efter mat eller nåt sånt,
De räckte med att ge henne nappen så somna hon om , men de dröjde inte alls länge innan hon börja gnälla igen.
Legat och vändit och vridit på sig mest hela tiden.
Snuttan.. usch.
Men nu när vi iaf vakna och har ätit frukost båda två.
Betala min OnePiece inatt när jag fick pengar också, så nu ni.. nu dröjer de inte länge.
MIHIHIHAHAHAOHOHO.
Jag längtar som en jävla tok !
Verkar som att vädret tänker va på våran sida så här på morgonkvisten iaf.
Göttans.
Vad jag ska hitta på idag de vet jag inte, Jag tänkte väl kanske hinna med en promenad iaf om de inte börjar regna sen.
Annars är ju alla dagliga sysslor redan klara, då jag kämpa för att hålla dom igår.
Så de är tvättat , diskat , dammat och rent överallt.
Kanske ska göra som alla andra dagar och unna mig en egen stund framför en film när snutta somnar !? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0