Morotpuré & Gröt

De är så himla underbart att se min lilla flicka bli stor nu.
Och de går så fort.
Nu har hon testat morotspuré två gånger och de har gått lika bra båda gångerna.
Hon tycker verkligen om de.
Och förut kom tommy hem med banangröt också som vi testa nu till kvällen.
STORMGILLA!
Hon vart helt till sig och slet åt sig skeden och åt som bara den .
Såååååå härligt att se att de går bra och att hon vill äta så man slipper massa knövel med att mat helt enkelt inte går hem.
Nej usch, jag blir så lycklig :)
Idag har vi även fortsatt röja lite på gården , tagit ner massa viltvuxet och rensa ogräs på grusgången.
De blir så fint :)
Morbror kom även hit med en överaskning åt oss som han inhandlat på semesterresan i norge.
Taffelost , norsk "nutella" och sjokklad ;)
Bästaste morbror !
Nu ligger Freja och sover, nyduschad och ren :)
Jag ska kasta mig i en dusch jag också och invänta filmen på femman^^
Sitter även och håller sten koll på min OnePiece som ska hem nu ;) DEN ÄR MIN ! OCH JAG SKA HA DEN ! mmmm-m :)
Godnatt på er allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0