Nightime

mitt i natten , och jag sitter här .. vaken.
Jag kan verkligen inte sova, jag är inte trött .. bara rastlös.
Så jävla störd är jag på de här, Jag fattar verkligen inte.
Spelar ingen roll om jag går upp tidigt eller sover dåligt så somnar inte jag förns vid 2-3 iaf.
Jag önskar verkligen att jag kunde göra som tommy , som slockna vid halv 9.
Men de går verkligen inte.
Hjärnan är i högvarv .. och även fast jag kanske känner mig trött så kan jag inte sluta ögonen.
Dom pluppar bara upp igen , och de känns obehagligt att blunda.
Jag har ett medel jag fick som gravid mot att slappna av, kruxet med dom är att jag går som en levande död dagen efter och hjärnan kopplar inte alls.
så jag törs inte ta dom eftersom att jag måste ha all uppmärksamhet på Freja.
Ne. jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig när de kommer till de här problemet , vilket jag nästan alltid har haft.
Har testa dom flesta naturläkemedlena , jag har försökt huskurer som varm mjölk..
min största önskan är att jag skulle kunna gå och lägga mig mellan 22-23 som normala människor och faktiskt somna.
Va utvilad och pigg vid 7 på morgonen.
Fan , att de kan va så lätt att vända dygnet och så svårt att vända tillbaka..
SUCK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0