Nora

Somna givetvis inte förns tommy kom hem inatt vid kvart över tre.
Relativt död imorse, men min älskade lilla unge lät mamma sova genom att själv va trött.
inatt kommer de förmodligen bli samma sak , sen är de slut på sena nätter och långa mornar för mig och Frejsan.
Inte för att hon somnar sent, men jag måste lära mig att gå upp när hon vaknar första gången.
De funkar i nån vecka eller två , sen halkar jag tillbaka en sväng till sängen .
Men de går ju framåt iaf.
Tommy slutar om en halvtimma, och då fick vi förfrågan från Annica och Poppi att följa med till nora och äta nora glass , vilket jag absolut aldrig tackar nej till.
Glassglassglassglass !!!!
Så vi drar allså till nora och äter glass.
I eftermiddag hade jag tänkt att rycka tag i tvätten .. hänga ut den så den torkar fort om de inte regnar.
Sen börjar tommy jobba igen kl 21, så jag blir återigen ensam hemma.
Meeeeeeeeen idag hade jag tänkt att fuska lite granna.
Köpa hem chips dipp och cola för att sen lägga mej och glo på film själv hela kvällen.
Ta vara på den och utnyttja den egen tid jag får.
hursa om man kanske ska kolla på pirates trion!?
Tror jag kör på den , så jag ska tanka hem de nu, ta en macka och ett glas o'boy.
Puss och hej på den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

trio ? de finns ju 4a !

2011-07-30 @ 17:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0