Nu så

Kan jag uppdatera lite mer utan gnäll och avbryten.
Har precis sagt hejdå till Carine som har vart här ikväll och sällskapat med mig nu när tommy är och jobbar.
Alltid lika trevligt =)
Freja ville inte riktigt somna dock , men de gick bra iaf, va inge gnäll eller nånting.
Bara lite glatt sömnvägran där ett tag , men efter lite gröt varvat med välling gick de galant att somna.
Gulleplutten min. Värmer mitt hjärta så mycke så de nästan kokar över. <3
Tommy jobbar som värd på gälleråsen ikväll, lite extra pengar sitter aldrig fel.
och imorn ska han jobba som värd på gastro.
Jobbigt att han är borta, men de är av en bra anledning så jag står ut :)
På söndag firar vi 3 år tillsammans, så då får han dock hålla sig hemma med mig och mysa riktigt.
Sjukt va tiden går fort.
för 3 år sen trodde jag inte de här iaf, hus bil och barn.
Herrejisses, värsta svensson.
Men jag klagar inte :) Är lycklig över mitt lilla svensson liv.
Jaha, så nu då.
Jag sitter här i min onepiece och myser med datorn då de bara går ren skit på teven.
Inte speciellt trött fast jag borde sova, men ja vet med mig själv att jag kommer sitta här tills tommy kommer hem.
Har så svårt att somna utan han .
Ligger bara och lyssnar efter massa konstiga ljud.. och lyssnar man för mycke så uppstår dom helt plötsligt ur ren fantasi och så skrämmer jag upp mig själv och går och nojjar.
De gör ju inte saken bättre heller att kylskåpet låter som om de går en elefant i köket.
Nej usch. ja håller mig vaken tills vi köpt nytt kylskåp!
Nu ska jag sätta mig och nörda lite spel för att fördriva tiden.
Tack för mig.
Över och ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0