OnePiece

Yes, jag föll för den nya trenden.
Sparkdräkt för vuxna.. mm-m.
Jag va däremot lite smart och beställde inte en helt ny på deras hemsida.
Jag checka in tradera först och hitta en som jag faktiskt ville ha , i min strl.
Så iställe för att 1500 :- så betalar jag 880 :-.
Superb!
Så när cashen landar på mitt konto på måndag så betalas den och sen dröjer de inte länge innan jag sitter här och myser med min älskade OnePiece i soffan.
Gossssseeee.
Nu är de bara en halvtimma kvar tills Tommy landar på gården , sen bär de av till maxi för lite inhandling av diverse saker och sen landar vi hos familjen högberg/Axelsson.
Vad kvällen bjuder på , vet jag inte än.
Jag hoppas bara på att den här hemska huvudvärken jag har dragits med hela dagen ska försvinna så man kanske kan få lite kraft och ork.
Freja knallar ( läs: Hasar ) runt i sin gåstol och jag sitter här och glädjs åt att jag vann :)
Sen får jag väll antagligen äta upp de sen när kontot gapar tomt, men då har jag den iaf.
Så, de jag suktat efter sen oktober förra året är allså mitt nu.
Kawazaki skorna är inköpta och sitter perfekt på fötterna , och onepiecen är inte långt ifrån nu.
Sen är allt ultimat.
Nu finns de inge mer jag trånar efter.
Kanske en ny soffa, men de är en helt annan prisklass så den får vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0