pip veckan

Då har de börjat,
Alla happy Campers har intagit sin plats och väntar på festivalen ^^
Fredag blir min dag , missa pip dom 2 sista åren och tänker inte göra de i år,
Kan dock bara gå en dag men de gör mig ingenting : )
Dom andra dagarna blir jag rätt ensam , Tommy jobbar på självaste pip vilket innebär att han tydligen ska jobba 20 timmars pass.
Han börja 8 imorse och har fortfarande inte kommit hem ,
Och när jag prata med han vid 22 så sa han att kommer bli kvar ett bra tag till.
Men jaja, de är väl bara att gilla läget.
Saknar han dock när han inte är hemma .. Jätte tomt.
Men men , jag får fördriva tiden , ska hänga upp tvätten och sen måla de sista lagret på toaletten .
Sen kommer de bild på resultatet på fejjan :) 
nu är de criminal minds ^^
Puss på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0