roll over

Nu rullar hon från rygg till mage , helt själv. Min lilla fis :) <3
De är så kul att se, och nu börjar de verkligen hända saker.
Nu grejer varje dag.
Idag vände hon sig helt själv för första gången och sen har hon börja prutta med läpparna.
Hur gulligt som helst.
Dagen har vi spendera hemma hos Challe och Matihas , Kaffe bebisprat och supermario. Toppen.
Sen kom den där äckligt ständiga matfrågan.
Tommy jobbar på pip och vet inte hur länge och jag HATAR att göra/äta mat ensam.
Så nu sitter jag här, hungrig.
Jag får helt enkelt sitta här hungrig tills tommy kommer hem , eller så får jag leva på makaroner och vatten.
Tankarna just nu går till att börja måla på toaletten .. skulle inte sitta helt fel med lite tidsfördiv faktiskt.
Men jag tror jag behöver tvätta av väggarna först och sen måste jag maskera spegel och skåp osv.
Jag tror fan jag kör på de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0