Sverigekaka

Morgonen börja väll så där.
Måste börja kämpa med mitt hemska morgonhumör..
Usch,
Körde iaf tommy till jobbet, åkte till mitt jobb och prata lite med emelie ifall de blir så att jag går tillbaka och jobbar till hösten.. Kan va snällt och informera om sånt ^^ sen märks de ju självklart hur de blir.
Åkte vidare till Apoteket och hämta ut mina p-piller.
Hem och ställde bilen och knalla bort till marie på lite kaffe och en bit sverigekaka.
så nu sitter vi återigen hemma.
Jag har en sån jävla mensvärk , tänker inte göra speciellt mycke förns den släpper.
Sen hade jag väll tänkt att ta tag i disken och tvätten.
Roliga dagar man har nu mera.
Nej föfan , jag slår på en film , slänger lillan i säng för en tupplur och tar en tupplur själv och hoppas på att mensvärken är borta efter att jag vaknat.
Punkt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0