Tänder ?

2 kvällar i rad nu har Freja vart omöjlig.
Jag kan inte lägga ifrån mig henne , då bara skriker hon.
Håller jag i hennes bara gnäller hon,
Mat vill hon inte ha och nappen duger inte.
Ingenting är helt enkelt bra.
Kan de va tänderna som är på g tro ?
hursomhaver så målade jag iaf första lagret på toaletten förut, Kan nog komma att se rätt så bra ut.
De ser större och ljusare ut iaf.
Vilket är ett stort + för alla ser som vet hur liten våran toalett är.
Tommy kom hem och rädda mej i sista sekund innan jag höll på att bryta ihop totalt med Freja, så jag gick ner och duschade och andades nån minut, sen gick de bra iaf och jag fick henne att somna.
Sen tog jag mig en behövlig ensamstund och åkte ner till mcd och pratade lite med fiffi.
Väl hemma igen hitta jag min karl sovandes i soffan , min älskade.
Jag älskar dig så sjukt mycket för allt du gör för mig och Freja, och fast jag saknar dig mycket hemma, så vet jag att du är borta av en god anledning. <3 Jag saknar dig bara när du inte är hemma.
Så medans Tommy och Freja sover nu så har jag hunnit plocka undan , diskat och knallat ut med alla sopor.
De är alltid lika skönt att gå och lägga sig när man vet att man vaknar upp till ett rent hus och inte ett rent helvete och alla måsten !
Dock så MÅSTE jag tvätta imorn .. förstår inte var all tvätt kommer ifrån , men nog fan är den där.
Så .. tvätta upp all tvätt och vika in den rena ska fixas imorn .
Sen ska jag även måla toaletten färdig och fika med fiffi.
Tommy blir borta hela dagen imorn så jag måste sysselsätta mig med nånting , och vad passar inte bättre än att leka med Freja och måla ? :)
Nej nu ska jag kolla lite på csi innan jag kryper ner brevid min älskade.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0