Trollstigen

Idag har jag gjort nånting jag alltid gjorde som barn.
Jag va i nora tillsammans med Johanna , Micke och Melwin.
Vi starta resan med att äta lite nora glass på torget i solen, Tog sen en promenad ner till sjön och tog plaskus över till barnens ö.
Tog en rundtur på trollstigen och avsluta dagen med en liten promenad längst strandpromenaden.
Just nu , under sommaren , så kan jag inte göra annat än att längta tillbaka till Nora.
De är en sån otroligt fint stad , så välbevarad och mysig.
Nångång i mitt liv ska jag ha en sommarstuga i nora, så jag kan leva mina lyckliga sommardagar i den lilla mysiga staden som är min hemstad.
De är mitt mål i livet.
Väl hemma bestämde vi oss för att grilla, så vi tog tag i den saken , drog och handla och hade en riktigt mysig eftermiddag =)
Tommy kom sedan hem i följt av sin mor, så vi avsluta kvällen med kaffe.
Nu har min älskade somna på soffan , lillan ligger i sin säng och jag satte mig här en stund.
Criminal minds på tv .. myche pra.
Efter de ska jag kasta mig och karln i säng , sen ska jag ställa klockan på 6 imorn bitti , för nu ska lillans dygn vändas rätt.
De är inte okej med sena kvällar och sena mornar.
De ska va tidiga kvällar och tidiga mornar.
Imorn ska de bjudas på fika och diskution med Fia, Sen kommer nog Johanna och micke på kvällen och ska hjälpa oss att bära lite ved ( läs att killarna ska bära ved ).
Annars hade jag tänkt att tvätta och dammsuga.. eller nåt.
Nej lillan hade uppenbarligen inte somna, så back to work ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna Olsson

Tack för idag, vi hade skjut mysigt.

2011-07-11 @ 22:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0