Trött

Idag har vart en riktigt seg dag.
Vakna vid 9 men Freja, hon fick mat och vi kolla på tv en stund.
Sen somna hon om vid 11 vilket resulterade i att jag också slockna på soffan.
Jag vakna vid ett nångång och då sov hon fortfarande.
Väckte henne vid 14, gav henne mat och masa iväg oss för att hämta hennes nya snuttis och dregglisar.
Jätte fina, de tackar vi SuperNova för :)
Hem och laga mat, sen har hon bara gnällt resterande dag varvat med att sova.
Hon har verkligen vart jätte trött idag .. jag med för den delen.
Hon somna om lagomt till tommy kom hem , vakna efter en stund..
Så vi åkte och handla lite.
Mitt emellan allt de här har jag hunnit städat ink. dammsugit och skurat och tvättat 2 maskiner med tvätt och har en kvar. Puuh.
så imorn ska jag tvätta den sista maskinen , sen ska vi knalla upp och kolla på Street Freaks när Tommy slutar.
Kvällen sen bjuder på Golden Times och Jay Smith.
Frejsan får va med Farmor om hon inte skulle ut, annars landar hon hos amanda, Richard och Milo.
Känns bra att man har vänner som ställer upp <3
Nu ska vi bara kolla klart på bad boys 2 , sen ska jag landa med huvudet på kudden och snarka för fulla muggar.
Slut som människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0