Twin Peaks

Jag har en serie hemma,
Ganska så udda, de är ingen som har hört talas om den
Men den är bra, och man fastnar i den fast den är jävligt cp.
Men , jag har bara första säsongen , hittar inte andra på internet,
och hela serien börjar med en film.
Filmen hittar jag men inte med svensk undertext och den tar hundra år att ladda hem.
Förstår ni min frustration här hemma?
Jag som tänkte att jag skulle gå upp tidigt så jag kunde unna mig själv en dejt med tven medans freja sover middag.
Men .. hon sover nu och jag har varken serien eller filmen att titta på.
SÄMST !
23 min kvar på filmen..
Fyfan. De här är bittert.
Tänk om vädret hade kunnat va bättre då, sommar.. solsken som de faktiskt ska va på sommarn.
Jävla fittregn.
Hade ju tänkt att jag skulle va ute och vandra varje dag och bli brun och smal.
Men går man ut nu blir man bara vitare och fetare, för de slutar med att man tappar suget totalt och springer in på första bästa affär, snoffsar åt sig en chips påse och går hem och tycker synd om sig själv.
Ni hör vilken superduperbautabraig karaktär jag har , va !? mm. Love it.
Nej men jag slår väl på en annan film så länge då.. eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0