Vinter

Ni får kalla mig vad ni vill just nu
men jag kan inte låta bli att längta lite tills vintern.
Inte för att de ska bli super kul att skotta snö , sitta fast med bilen , konka på barnen kläder och inte kunna gå nånstans med vagnen , utan för de faktumet att jag kan inte klä av mej huden när de blir för varmt.
Men jag kan klä på mig mer kläder och filtar när de blir för kallt.
Jag är så trött på den här intensivvärmen som sverige har dragit på sig den här sommaren.
De är kvavt och 30 + även om de är sol ute eller inte.
Jag dör snart , smälter bort.
Inte nog med de, så hjälper ju inte alla hormoner i kroppen till de minsta, utan jag smälter ännu mer.
Nej fy, skulle behöva stå i duschen mest hela dagen.
Visst är de skönt med sommar, fritt och lätt.
Men nej, jag saknar faktiskt mörkret lite så man kan höja mysfaktorn till hundra med levande ljus och härliga filmkvällar.
Komma hem och va en ispinne och bara få kasta sig i en varmdusch för att sen möta soffan med en stor burrig filt.
Jag får säkert äta upp de här när de väl blir vinter , men jag har insett att jag gör så här varje år.
På vintern längtar jag till sommaren och på sommaren längtar jag till vintern.
StördTjej_90.
Nu ska ja bege mig ut i den här värmen och knalla ner till stan och ta en fika.
Jag kommer se nyduschad ur när jag kommer fram, de är så roligt. YEEEEY !
önska mig lycka till^^

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är inte ensam, jag längtar till vintern och julen också. Gud va mysigt:-)

2011-07-28 @ 21:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0