bb-final

Ikväll smäller de allså
Jag hoppas jätte mycke på att de blir simon eller peter.
De känns som att martin har glidit alldeles för mycket på ett bananskal för att kunna vinna de här.
Så jag ber till gud att alla fjortisar har slut med pengar på mobilen!!
För övrigt så mår vi alla bra.
Freja växer så de bara knakar, Känns inte som jag har en bebis längre.. jisses.
Tiden går alldeles för fort !
Tommy tar fem på soffan, de borde jag med göra igentligen nu när freja sover, men jag har tvär fastna i nå sjukt program på tven så jag kan inte sluta ögonen !
Meeeeeen, tvätten ska hängas och huset ska dammsugas.
Sen är de väll meningen att angelika och nova ska komma också ^^,
Full rulle , tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0