Blixtar och dunder..

.. magiska under.
Är de de vi ska räkna med idag ?
Jag vet inte om de är jag som hör i syne eller om de är nåt annat som smäller , men de känns som att de är åskan som är och hälsar på idag med.
De är väl iaf sakt på vädret att de ska bli åska med klass 1 varning så vi får väll se om thor hälsar på karlskoga.
Fick mig en liten sovmorgon imorse med, vilket va behövligt då sängen inte ropa mitt namn för sent inatt.
Men jag har ändå hunnit med en del saker på morgonkvisten.. eller ja.. två rättare sagt.
Jag har ringt och boka dop tid. så nu är de klart.
Och ja har även ringt trygg hansa och anmält mina dagar på bb .. så nu är ersättning på g in på mitt konto :)
Finemangen =)
Lördag ska tydligen innebära utgång för mamma Carro.
Just nu känner jag mig faktiskt inte peppad för fem öre, Känner mig mer peppad för att bara ta nåt glas och grilla hos nån. Men vi får väll se vad jag känner inför lördagen.
Men vad har idag att erbjuda tro ?
Jag har ingen bil, och inte alls lust att gå om de ska börja spöregna och åska.. ännu mindre om de ska blixtra .
Fia slutar inte förens 16 heller, så innan de är de tomt i kalendern.
jaja, jag slår väll på lite sex and the city ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0