De kommer..

Jag börjar bli riktigt nöjd med mitt liv.
Depp-fasen börjar sakta men säkert försvinna längre och längre bort.
De börjar ljusna nu.
Kilona börjar rasa och huset och trädgården börjar ta form.
Jag börjar acceptera att vänner kommer och går, och jag uppskattar dom nya vännerna man får.
Försöker lära mig att inte blicka bakåt och sakna de jag hade , utan blicka framåt och se fram emot de som kommer.
Ta varje dag som den kommer.
Att kliva över tröskeln till ett nytt liv va svårt, men jag står mitt på den nu och börjar gilla de jag ser framför den.
Nej jag är helt enkelt lycklig för de lilla jag har =)
Idag starta jag dagen riktigt bra.
Gick upp vid 9 och gav Frejsan mat, Sen va de bara på med kläderna och bege sig på en promenad.
Sussi följde med en bit, så vi gick till kronhallen och tillbaka till henne.
Kaffe och Frukost och lite skvaller. Toppen morgon.
Fortsatte promenaden till mormor för lite lunch =)
Knalla hemåt , senväg iställe för genväg.
Ringde till energi och miljö för att uppgradera våran soptunna.
Så iställe för 120 liter så får vi 320 liter.
Finemang.
Kanske man inte behöver leva i sopor den sista veckan för att den är överfull.
Har även bestämt midsommardejt med pappa .. på fredag är de tommys familj och lördag halva min familj :)
De här kommer bli en suverän midsommar =)
Just nu ligger Freja på golvet och sprattlar och kollar tv,
Jag sitter här och försöka svalka mig lite.
Sen ska jag väll försöka ta tag i hemmet lite.
Puss på den .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0