Jag har ..

kommit till insikt med att jag inte vill ha de så i mitt liv,
därför raderar jag de.
Jag har annat att lägga energi på, och de är nu bevisat att de inte funkar hur man än gör.
Så de är bra nu !
Jag sätter ner foten med enorm kraft och går därifrån !
Hittills har jag haft en seg dag.
ätit lite frulle , kollat en film , tagit fem med Freja i soffan.
Sen ryckte jag tag i mig själv , slängde i en tvätt och hängde den och insåg att jag hade lika mycke tvätt kvar ( om inte mer ) men ingenstans att hänga de för de vart fullt av den förra omgången tvätt.
Så jag tar en spontantripp med mormor till Jysk och inköper en till tvättställning så man kanske man få plats med lite mer !
Sen vet jag ju aldrig om man hittar nåt annat roligt ;)
Jag har tänkt tanken att jag skulle behöva byta gardiner i vardagsrummet, men har inget att byta med .. så man kanske ska kolla om de finns nåt fancy att köpa till gardinstängerna xD
Kanske måste jag trotsa mig själv och våga mig upp på vinden , så kanske man kan rensa lite från sånt som bara står och slänga upp de där iställe, så kanske man kan börja få lite ordning främst i källaren/garaget.
Meeeeeeeen , de tar jag när jag har tommy med mig så han kan rädda mig från alla spindlar och troll där uppe ^^, mm-m.
Nej hursa om jag kanske ska ta och göra mig klar så mormor inte kan tjura ihop för att jag är seg ;)
Puss på den.
Du är min största skatt , Jag älskar dig enormt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0