Jag kan inte låta bli

Jag vet att de inte är första gången jag skriver de här
Men jag kan inte låta bli att må lite dåligt över de.
Vad hände igentligen .. vart tog alla vägen ?
vid den här tiden förra året va de alltid folk omkring oss och vi gjorde alltid nånting.
Vi satt aldrig hemma , vi va aldrig ensama.
Vad blev de igentligen !? Bits vi ? är vi farliga ? vart vi tråkiga ? Eller vart vi rent av handikappade ?
Jag fattar inte helt enkelt.
Kan verkligen inte låta bli att må dålig över de.
Jag sitter hemma bakom dom här jävla väggarna hela dagarna. Antingen själv eller så har jag Fia här.
Vilket jag är jävligt tacksam för, men jag känner mej fortfarande extremt ensam och rastlös.
Är de verkligen så här de ska vara att skaffa barn ? Man blir bortglömd och värdelös?!
Jag ska komma ihåg de här när ni andra skaffar barn som tappa tycke för mig.
Ni kan ju inte räkna med att jag står vid eran sida när ni sitter där och känner er ensama och värdelösa!
NONO

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag känner likadant. Jag har fått två helt underbara barn och säkert förlorat 75% av mina "Vänner". Fast istället har jag förstått vilka som står vid min sida. Det blir ofta väldigt "tråkigt" att bara gå hemma med barnen och inte ha nån att umgås med,(min man jobbar hela dagarna). Jag tycker att det känns läskigt att komma iväg till öppna förskolan med, inge kul att komma dit själv första gången.

2011-06-06 @ 19:12:49
Postat av: johanna olsson

Samma här alla sa vi ska umgås mycket i sommar och så hör ingen av sig, fan för att man inte duger längre

2011-06-06 @ 19:33:41
Postat av: Veronica

Du är inte den enda som känner likadant!

Ja förlorade mina bästa vänner när ja talade om att ja va gravid!

Sedan finns de ju naturligtvis dom som kommit fram it, men de som ja hade som kompisar i både ögataduet o gymnasiet så har de flesta bara dissat.....

2011-06-06 @ 19:38:00
URL: http://weronicaz.blogg.se/
Postat av: Micke (johannas gubbe)

Skit i dom, det visar bara hur många falska vänner man hade. Samt man lär sig att ta vara på dom som verkligen bryr sig och fortfarande vill träffas, Givetvis är även vi lika frustrerade över våra "så kallade vänner". Men om inte så får ni gärna ta en tur ner till Lysekil, om inte vi kommer upp :)

2011-06-06 @ 23:23:52
Postat av: fiffi

...

2011-06-07 @ 00:12:39
URL: http://fifflaan.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Ja nu räknas väl kanske inte jag ens som "vän" utan snarare bekant. Men jag har iallafall inget emot att titta in ibland fortfarande-trots att ni fått barn- trots att jag inte ens gillar barn haha. Uj, uj, uj vad man blir hatad när man skriver så men jag är bara ärlig och hon är ruggigt söt eran lilla skruttis iallafall:)

Såg att du hade ringt häromdagen förresten men det var fullt ös med både det ena och det andra och sen glömdes det totalt bort-sorry:(

Hur som helst-supertrist att vännerna inte finns där:(skämmas är vad de borde göra!

2011-06-07 @ 11:06:43
URL: http://www.issa-angel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0