Låg batterinivå

De finns så mycke som ska göras , de kanske inte är måste måsten , men ändå måste dom göras.
men jag Känner ingen ork till nånting.
Jag vet inte vad för slags svacka jag har hamna i.
Usch.
Vart utgång för min del i lördags, den kunde ha kvittat rätt så stenhårt.
Meeen , jag hade väll trevligt iaf.
Ska börja lite på min magkänsla mer dock.
Idag har jag börja dagen med karaktär ab. naaaat.
Lite chips och en glass till frukost, borde slå mig själv på käften !
Dock funderar jag på att gå och ta mig lite sallad nu , fattar inte varför jag har plötsligt har fått ett sånt sug efter tomater ?!
Sen har jag iaf vart hurtig nog att slänga i en tvätt och så kommer de fortsätta hela dagen tills tvätthögen är borta!
Nej . lite sallad och mer sex and the city !

Kommentarer
Postat av: Veronica

hejsan du :)



trevlig att se dej i lördags:)



min gåva till Freja är nu klar, får se när ja kommer förbi! Nu har ja ju ditt nummer!!!

Hoppas bara på att jag har minnet med mej o tar med min gåva ;P



puss på re;P

2011-06-13 @ 19:14:47
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0