midsommar

vakna på helt fel sida igår, men de löste sig dock efter att vi knäbba på varandra ett par gånger.
Va iaf hos matti och natta och keka lite och hade allmänt trevligt.
Drog sedan vidare till poppi och annica, stanna inte allt för länge då freja inte alls va med på noterna och ville somna. så vi gick hem och trodde att problemet va löst, men icke sa nicke.
5 gånger fick jag gå upp inatt och ge henne nappen och få henne att somna om.
Så vi hoppas verkligen att natten inatt blir bättre.
Min älskade gav mig iaf sovmorgon <3
Idag ska vi hem till pappsi och grilla lite. nom nom.
Sen märks de väl vad de blir när vi kommer hem , om vi åker hem eller till poppi och annica idag med ^^,
Just nu är masse här på kaffe och jag funderar på om jag ska hoppa in i en dusch så man slipper stinka svett hos pappi.
Nej ni får väll ha en fortsatt trevlig midsommar !
Puss på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0