Sunday night

Barn och karl gav mig lite ensamtid ikväll, båda ligger och sover som sälar.
Visst är de alltid mysigt att ligga i soffan och mysa alla tre på kvällen , men just idag kändes de ganska bra att få sitta uppe en stund själv och bara andas fritt.
Få kolla på vad jag vill och ha datorn en stund, slippa sitta på Iphonen hela tiden.
Idag har välmåendet legat i kroppen och mojat hela dagen :)
Tommy har haft en dålig natt så jag gav han lite sovmorgon , och medans han gjorde de så tog ja och lillan en powernap på soffan. så mysigt. De va länge sen jag sov med henne på magen nu ..
Sen har vi busat och kolla på film hela dagen :)
Lillskiten har börja skratta nu , och de värmer verkligen hela mitt hjärta.. finns inge bättre än att se henne le och höra henne skratta.
Mammas lilla hjärta ! <3
Imorn är de upp och jobba för Tommy igen , och jag och Freja ska gå promenad med Sandra om vädret tillåter , sen kommer Challe-Balle hit på en kaffe och bäbismys.
på kvällen ska vi hem till mormor och tommy ska få sina fötter fixade.. och hinns de så kirrar hon mina med ;)
shitabra!
Nej nu ska ja jag kolla vidare på CSI och sen ska ja också krypa ner i sängen brevid mina hjärtan <3
Puss och adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0