vad hände?

Vakna av att de va nånting utanför huset som vässnades som bara den.
Insåg kanske så fort att ja inte heller hade vaknat av tommy när han gick till jobbet..
Kolla på klockan och herregud , klockan va 11:45 ..
Kolla på Freja .. sov som en stock.
Shit, Dagen är helt förstörd.
Ont i huvudet som fan och är allmänt trött.
Vad hände igentligen ?
För bara 1 år sen kunde jag sova till 15-16 på dagarna och tyckte inte alls de va nå fel med de.
Går jag upp efter kl 8 nu så är jag helt förstörd.
På sätt och vis är de skönt att veta att jag kan ta sovmornar när jag behöver för jag har en underbart snäll dotter som gärna sover på morgonen, men jag tycker inte att man sover så länge nu mera.
De finns så sjukt många måsten nu så ska bli gjorda, och orken finns inte.
Idag kommer va en riktigt seg och hemsk dag .. och jag kommer komma igång ikväll iställe, typiskt.
Jag tänkte ju att jag skulle städa idag .. riktigt ordentligt.
Byta gardiner i vardagsrum och sovrum och byta lakan och dammsuga.
Jag har iaf tagit disken nu på morgonen så den är ju iaf borta.
Freja ligger och bankar hällarna i golvet och pratar som bara den i babygymmet.
Gud va hon värmer mitt hjärta <3
Nee, hursa om man kanske ska ta tag i livet ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0