varmt om hjärtat

Freja har vart världens snällaste idag , eller ja, de är hon iofs alla dagar.
Men just idag har hon vart fantastisk.
Jag har hunnit tvätta tre maskiner, ätit, städat , duschat och kolla på film och hon har inte sagt ett knyst på hela tiden. Förutom de faktumet att hon har hittat sin röst , så han har legat och pratat / skrikit med sig själv, men hon har inte gnällt en enda gång.
Underbara dagar =)
Va på jysk förut och inhandla ett nytt tvättställ.. och de blev en ljuslykta och en korg med (A)
och mormor köpte en löpare till bordet i köket och de vart skit fint.
Korgen gjorde sitt på toaletten också, nu gäller de bara att måla om där inne. :)
Vitt vitt vitt , vitt ska de va !
Försäkringen till Freja är fixat och klar också, så nu ska vi bara skicka in bekräftelsen.
Kan inte bli bättre.
Funderar dock på om jag ska sticka in på systemet och inhandla nåt litet att dricka imorn till maten.
får höra med karln i huset vad han hade tänkt sig.
Nu tänkte jag kasta på mig mitt ansikte och deo, sen kanske vi ska till poppi och annica.
Mys mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0