Bionic

Måste erkänna att jag har total förälskat mig i Christina Aguileras nya album bionic.
Pricka CarroNerven precis och jag kan inte sluta lyssna ! Deeply inlove.
Nu har vi vart på sista mötet med föräldragruppen. Känns både bra och dåligt,
Nu är vi iaf alltid lediga på eftermiddagarna på torsdagar, men jag kommer sakna den där gemenskapen väldans mycke. men men, jag får helt enkelt hålla kontakten med dom jag tycker om :)
Nu väntar jag på att nina ska ringa och komma och hämta mej , sen åker hon och jag till kristinehamn och hämtar upp min mamma , som ska sova hos mej i hela två nätter :) <3
Imorn är de begravning för farmor som gäller, Får la helt enkelt se hur de går , men som de känns idag så är de helt lugnt. De kommer nog gå bra.
Nu ska ja kirra lite med de sista hemma, och kolla hur de går för grabbarna i lillans rum :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0