:(

Fortfarande inga känningar efter att nån bebbe vill komma ut.
eller ja, ja känner ett tryck neråt. men inge vatten har gått och inga värkar kryper sig på.
så vi får väll se vad natten har att bjuda på eller om jag får ta mej en redig långpromenad imorn.. om de inte regnar vill säga.
Jag är så trött på att vänta nu , och jag är så trött på magen ..så nu vill jag bara ha de här överstökat.
Och ingenting kan väll vara bättre än att jag får ha min lilla i famnen hos mig iställe. Åh, få sniffa lite bebbisfötter och pussas.
ne nu börjar jag bli otålig.
Jag kolla iaf igenom bb-väskan som jag packa för typ 3 veckor sen och insåg att jag hade packa ner alldeles för lite kläder åt bebben.
Så efter lite beslutsångest så följde halva bebis garderob med till bb . :) man kan aldrig få för mycke.. kanske blir en spyis? :P Och inte ska hon väll behöva ha bb-kläderna va!? Ne..
och sen har vi inhandla de sista som behövdes till väskan.. så som tandkräm och lite underhållning fall de skulle dra ut på tiden. Korsordstidningar och en kortlek :)
Tidningarna är väll mest för tommy om de är så att jag kommer somna för nån timme, så iställe för att han ska vanka runt i korridoren eller sitta och glo på mig så har han iaf lite underhållning :)
Och bilbarnstolen sitter fast i bilen .. så nu är vi redo att åka när som :)
Så skönt att ha allt de där klart.
Nu är de bara hennes rum som saknas, de sista spacklet åkte på nyss och imorn ska de slipas och målas.
Sen är de tapeterna kvar som ska upp :) Finemang de.
Så imorn funderar jag på om jag ska lägga allt de där i händerna på fifflan och tommy.
så tar jag och åker hem till svärmor :)
Så nu säger jag iaf godnatt på den och hoppas på att bebis vill ut inatt ^^ <3

Kommentarer
Postat av: Challe

ang din kommentar :) Min bm sa att jag får komma dit 23 sen så får man ett inbokat besök på förlossningen 41+6 för eventuell igångsättning beroende på hur det ser ut, ser det bra ut fick man vänta 1 eller 2 dagar till bara. Man ska ju inte gå mer än 2 veckor över säger dom ju. skumt att d e olika..

2011-03-11 @ 08:36:52
URL: http://challej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0