Gnäll - inlägg

Nu kan jag inte hålla minen längre.
De här är de jobbigaste jag har vart med om , känslan om att jag inte kommer få nån bäbis bara växer.
Känns som jag kommer vara gravid i resten av mitt liv- this is what u get!
Magen är otymplig och ivägen. Jag kan knappt ta mig upp ur soffan eller sängen själv.
bara att vända på sig när man sover är en pärs och jag tror jag kommer dö varje gång.
Hon får fan inte plats där inne längre.
Jag bara känner hur de knakar i varje revben jag äger och hur dom är på bristningsgränsen hela tiden.
Jag har aldrig haft så här ont i bröstet och svårt att andas nångång i hela mitt liv.
Sammandragningarna kan gärna få skjuta mig i huvudet iställe! JAG FÅR INTE LUFT !
Och dom håller gärna i sig mer än 1 minut.. Magen är helt sne och de gör så ont så jag vill bara gråta.
man borde verkligen inte få gå över tiden så här länge som man får numera.
Jag skulle inte önska min värsta fiende den här känslan.
Jag vill bara lägga mej ner och slå fötterna i golvet och skrika som en liten unge och ta ut henne därifrån.
Jag orkar inte inte mer , vill inte mer, kan inte mer.
Tårarna kryper sig sakta upp i ögonen hela tiden och jag har svårt att ens va på humör.
Orkar ingenting men är så sjukt rastlös, men får ont i magen så fort jag ens anstränger mig att göra nåt.
Kan knappt köra bil, då jag inte kan kolla i korsningar om de kommer nån bil från nåt annat hål då magen tar emot när man ska luta sig fram.
De är jobbigt att ens bara ta sig in och ut ur bilen.¨
Nej fyfan , jag är så trött på de här nu.. och tanken på att jag kanske får gå med de här i 12 dagar till får mig att vilja skjuta mig själv.
Tanken på att skaffa ett till barn nu , den är så långt åt helvete som de bara går. Jag vill ALDRIG mer gå igenom de här !

Kommentarer
Postat av: sussi

Vännen då :( Håller alla mina fingrar och tår på att hon ska komma ut så fort som möjligt!! Och man får stampa i golvet och skrika tills tårarna sprutar om man måste, vi är inte mer än människor!! Som sagt, hoppas hon kommer snart!! <3

2011-03-16 @ 20:08:28
Postat av: Madd1sh

Jag håller tummarna för att din bebis kommer så snart som möjligt, så att du får känna lite ro i kroppen!

2011-03-16 @ 21:12:21
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/
Postat av: Veronica

Man får gnälla carro!;)



Hon kommer riktigt snart ska du se, hon vill bara att det ska bli samma dag som sin pappa så ni har två födelsedagar i en :)!



Ja finns om du vill prata, hur mkt som helst! O ja finns om du behöver råd, hjälp, eller bara en påse med godis!!



Kramar på dej!



Virre

2011-03-16 @ 23:46:33
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0