Internet är tillbaka i mitt enkla hem

Och de är så underbart ! <3
Med de vill jag säga att de kommer komma kort på både mage och hus ikväll.
Jag ska bara rota fram kameran som är i bb väskan och hitta kabeln som ska va i en annan väska ..
För just nu vankas de mat och jag orkar helt enkelt inte resa på mej .
Bebis trycker nå fruktansvärt åt alla håll så magen är så hård att jag knappt kan luta mig framåt.
Sparkat sönder mina revben på höger sida har hon gjort så fint också så jag går runt med ständig smärta i mina revben och med jämna mellanrum så hugger de till så pass att jag vill lägga mej ner och skrika!
Nu får hon helt enkelt komma, jag orkar inte mer , de får vara bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0