Känslorna tar över

De har vart en omtumlande helg vill jag säga.
Jag har inte alls lega på topp och jag känner inte igen mig själv.
De är mer än jobbigt när de blir så här, jag vet inte var jag ska ta vägen med mig själv och de känns som om ingen i världen förstår mig.
Mamma kom hem i torsdag, Vi hade en myskväll med tidig sänggång ..
Sen va de upp och iväg till nora.
Begravning för min farmor.. min älskade lilla farmor.
Där sprack de första gången, de gick inte att hålla tillbaka.
Tårarna bara rann och jag kunde med ärlighetens namn blåsa bubblor ur näsan med allt snor som samlades.
Och farmors lilla syster... herregud, Dom ser likadana ut.
Nej de va väldans känsloladdad och de vart för mycket.
hemma hade vi tacomys på kvällen med mamma och svärmor , sen slockna vi allesammans.
Lördag vart de irritation mellan mig och tommy, och då sprack de ännu mer.
Tyvärr fick de gå ut över lilla mamma , som jag har sånna skuldkänslor för idag. Hur kan jag bli arg och sur på nån som bara vill väl och som faktiskt nästan aldrig är hemma !? Nej usch, jag känner mej som en hemsk människa!
FÖRLÅT MAMMA ! Jag älskar dig du vet ! <3
Fick iaf vara ensam en stund på lördagen och rensa tankarna och tårkanalen, Sen kom tommy hem och mattias va med. Blev en tvdag .. sen va jag slut, jag orka ingenting.
hade mys med tommy på kvällen, så himla behövligt. Känna sig lite älskad mitt i allt kaos.
Idag har jag inte orka nånting heller.
va hos mormor och sa hej då till mamma innan hon åkte hem , sen körde tommy hem mig och jag deka på soffan medans han va och tvätta bilen.
Sen har sandra och jonas vart här på en kaffe .. körde sandra till bussen nyss och nu sitter vi och kollar på tv.
Jag skulle kunna gå och lägga mej !
Har sånna blandade känslor i kroppen hela tiden.
Ena sekunden så är jag glad och lycklig för att sen vända på allt och bara fyllas med obehag och dåliga vibbar.
Magkänslan är inte alls på topp och de känns som jag har missa de viktigaste i livet, som jag inte ens vet vad de är för att sen gå tillbaka till att vara hur glad som helst.
Nej usch, Den här helgen har inte alls vart okej.. Den vill jag helst radera ur kalendern!
De ända positiva med den här helgen är att jag har träffat Camilla igen efter 1000 år. Mamma har vart hemma och förvärkarna har satt igång. så nu hoppas jag verkligen att de inte är långt kvar, för nu är jag trött på de här.
Går med spänd mage hela tiden , kan knappt gå stå eller sitta , ligga på sidan går inte , på mage går inte och på rygg går inte ! jag vill bara bli av med den här jävla magen nu och ha min bebbe i famnen i ställe .. De börjar bli väldigt påfrestande nu , både psykiskt och fysiskt. Jag orkar helt enkelt inte mer..
Nej , med de här gnället säger jag godnatt, får hoppas på en bättre dag imorn.

Kommentarer
Postat av: Challe

Jag känner PRECIS lika sant som varje ord du skrivit idag.. Usch, denna helg raderar vi!

2011-03-06 @ 20:04:39
URL: http://challej.blogg.se/
Postat av: Mamma

Min lilla gumma de e helt okey ja älskar dig me. Gå inte o gruna på de. Ja vet att man inte är sig själv när magen står i alla hörn. Ha de så bra du kan nu så ses vi snart igen alskar dig så mycke puss puss

2011-03-07 @ 10:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0