Kladdkaka

just nu skiter jag i hur jag mår eller hur min kropp mår.
De måste städas här..
Jag tänker inte åka till bb och sen komma hem till en svinstia.
De är inte mycke heller som ska göras när jag tänker efter ... men tanken är jobbig innan man kommer igång.
Men jag måste och jag ska.
- Diska och plocka undan i köket
- Bädda sängen
- Plocka undan i vardagsrum
- Ställa in alla barnsaker i barnrumsgarderoben
- Slänga in en tvätt i maskinen
- Dammsuga.
och när jag är klar med de så blire att röra ihop en seg kladdkaka till kvällen när de ska mysas framför sofias änglar.
För övrigt idag så har vi vart hos barnmorskan för sista gången.
allt såg bra ut , och jag kunde tyvärr inte få nånting så jag kan få sova.
Utan att de va bara att härda och hoppas på att få sova på förlossningen.
Men hon ville absolut att vi skulle komma och visa upp miraklet. :) och de är klart att vi ska.
Hon boka även in en tid för överburenhetskontroll den 24/3 om bebbe ännu inte har tittat ut då. men de hoppas vi alla på att hon har. Jag orkar inte gå 3 veckor till med den här magen :P Jag kommer vara psykiskt knäckt då med tanke på att jag inte sover mer än 2 timmar/natt.
Nej , hursa om man ska ta och sätta fart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0