Onsdagskväll

Full rulle hela dagen idag.
Vakna imorse och fin besök av angelika nova och greek.
Passade på att baka lite hallongrottor som för övrigt redan är slut.
Efter att dom hade åkt keka vi lite hemma gjorda hamburgare, Vart sega som fan så vi drog en film och sen gick jag in i sängen i hopp om att få sova en stund,
Men då ringde magda och kom förbi med barnkläder som vi tackar och bokar för . jätte fina kläder ! <3
Efter de kikade sussi förbi på en kaffe och i samband med de kom greek tillbaka.
Och mellan varven där fick jag en tvätt tvättad och hängd också^^
Precis när sussi skulle gå så bombaderades gården med bilar,
Angelika kom tillbaka.. i följd av min morbror som i tur blev följd av Sofia och nicco ;P haha.
Så nu när alla drog så åkte vi ner till max och tog en cheese, sen till morbror och lämna post som han inte tog med sig när han va här, och nu sitter vi äntligen hemma i soffan igen i lugn och ro ..
Morberg lagar mat på tven , tommy ligger i soffan och jag .. jag somnar snart ;P haha.
Så nu ska ja kolla fuskbyggarna och BB i hopp om att jag inte somnar , för imorn är de späckat schema igen.
Sista träffen med föräldragruppen , Ragge ska komma hit och hjälpa tommy att spackla, Jag ska med nina och hämta mamma i khamn , sen är de mys hela kvällen med älskade mammi <3
Så puss och adjö på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0