plus eight

De är helt otroligt.
Vart kommer all snö ifrån ? tar de aldrig slut?
Och varför ska just vi få den? Vad hände med plusgraderna och solen?
Nej jag går verkligen inte med på de här, sånt här kan få mej att gräva ner mig totalt!
Och de gör inte saken bättre att lillan FORTFARANDE har bestämmt sig för att stanna i mammas mage.
Ska jag va en sån där jävla långsam jävel som tar flera dygn på mig att öppna mig nån centimeter bara då dör jag ju. Nej vi hoppas djupt och innerligt att idag är D-day och att hon kan bestämma sig för de ordentligt nu.
För att gå med dessa hemska sammandragningar som är så sjukt oregelbunda va inte speciellt rock n roll.
Och inte kan jag åka in med dom heller då de kan gå timmar emellan dom ..
Ey, fyfan, jag förstår mig inte på dom som skaffar typ 9 ungar.
Vem fan orkar med de här 9 gånger?
Pfft.
Jag ska testa lägga mig en stund till och se om jag somnar, annars ska jag gå ner i våran underbara ( läs : svinkalla ) källare och duscha!
Prutt.

Kommentarer
Postat av: jenny

När man har de så jobbigt som du har så brukar de vara en vecka kvar, alltså när det är oregelbundna sammandragningar. Jag hade sammandrigningar i ca en vecka sen kom han:-)

2011-03-18 @ 08:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0