plus eleven

Mjoo..
Känns mer och mer nu som att jag kommer få gå på den där kontrollen och de känns mer och mer menat att jag ska bli igångsatt.
Dock känns de inte lika tungt nu när jag inte orkar bry mej om tanken längre.
Jag tänker köra på så mycke som vanligt nu , orkar inte bara sitta och vänta.
Så den här dagen har jah börja med frukost på mcd med tommy och Challe.
Åkte sedan hem och kolla några avsnitt av Solsidan innan jag drog och hämta fia för lite shopping på maxi.
Hem och skvallra lite och keka mat :)
Fia drog för inte allt för länge sen , och jag är fortfarande taggad på att göra nåt.
Jag vill inte bara sitta i den här soffan nu , utan nu vill jag fördriva varenda liten sekund av dom här dagarna.
Men .. what to do ?
Tommy har slockna i soffan ... Hör allt hur han ligger och snarkar lite.
Då känns de ännu mer deprimerande att sitta här själv och ha tråkigt!
Nej, prutt på de här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0