plus five

Inne på dag övergångsdag 5.
Nu får de faktiskt vara nog.
Snart har jag gått över en hel vecka, och de är inte okej.
De är tungt och jobbigt att bära på de här nu och jag vill bara ha min bebbe hos mig !
Rummet är färdigt , allt är som de ska, de är bara hon som saknas nu . :(
Ang inlägget igår så behövde jag inte åka på nån kontroll då de inte kom så mycke mer under dagen och sköterskan trodde de va helt vanliga flytningar .
Inga värkar än så länge, men ryggvärken har kommit tillbaka på allvar. Inte okej.
Men nu håller vi alla tummar och tår att de sätter fart idag !
Frukost på de här sen får vi se vad dagen har att bjuda på!

Kommentarer
Postat av: carro

ja vi får hoppas att det sätter fart idag, på mej började det med ryggvärk =)

2011-03-15 @ 10:17:10
Postat av: Sandra

Jag kommer definitivt att hålla både tummar och tår!

2011-03-15 @ 14:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0