plus four

Ja ni hörni.
Nu när jag skriver detta vill jag inte ha en jävla massa sms eller samtal, för de är ingenting vi vet säkert och de kommer komma en till update på läget.
Men jag vakna imorse och va blöt mellan benen, dock inte så mycke så de hade slemmat ner sängen men tillräckligt för att jag skulle reagera på de, och de sluta heller inte att rinna.
De va heller inte slemmigt eller segt utan de va "vatten".
Så jag ringde bb, och dom tala om för mig att de kunde va en helt normal flytning eller att de kunde vara fostervatten som har börja sippra ut.
Så jag skulle vänta till eftermiddagen och se fall de fortfarande "sippra" ut vatten och sen höra av mig om så va läget. Då skulle vi få åka in på en kontroll för att se fall de är hinnan som har spruckit.
Och under dagen nu så kan jag med stor säkerhet säga att de inte är flytningar och att de har fortsatt sippra.
Dock inte så mycke så hela jag blir helt blöt men tillräckligt för att de ska va obehagligt.
Men hur förväntansfull jag än är så tänker jag inte ringa / åka till bb förns Ragge har vart här och tapetserat barnrummet. Får jag värkar så åker jag självklart, men innan dess så tänker jag vänta tills de är färdigt.
För om vi åker in och de är så att jag ska ligga kvar och bebbe helt plötsligt bestämmer sig för att komma ut så vill jag att de ska va så klart i rummet i den mån de går. :)
Har haft lite småkänningar av molande värkar idag och sammandragningarna börjar komma allt tätare, och ryggen har igen gjort sig påminnd, så jag kan ju utan tvekan säga att nåt är på g iaf, men sen kan de lika gärna dröja några dagar till innan de sätter igång på riktigt, just därför menar jag på att jag inte vill ha några sms eller samtal i form av " HAR BEBBE KOMMIT NU ? :D " för de har hon inte , och hon kommer nog inte idag heller.
Och jag hör av mej till dom jag lovat höra av mej till när de är klart och de kommer stå här och på facebook när vi kommer hem att hon har kommit ! Thats it.
De börjar bli lite jobbigt att hela dagarna få dessa samtal och sms när man har lovat att höra av sig ! och hon kommer inte snabbare heller ju mer ni tjatar ;)
Men jag uppskattar tanken , de gör jag verkligen! De ska ni inte tro, men de blir gärna för mycke av de goda ;)
Nej nu ska ja kolla runt lite här och så där.
Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Emma H

Förstår vad du menar. Därför jag inte vill höra av mig & tjata. Bättre att du hör av dig när du har tid/ork/lust =)

Ha det bäst!

Pöss

2011-03-14 @ 19:47:38
Postat av: carro

åå va spännande :D

men förstår va du menar blev tokig på alla som ringde o tjata när sebastian låg i magen hihi

Å vi som skulle ses på onsdag, men hellre att hon får komma ut, så ni får erat lilla knyte :D

Hör gärna av dej när/om du har tid/lust/ork =)

lycka till nu!

kram kram

2011-03-14 @ 21:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0