plus one

En dag över tiden.
Fortfarande inga tecken på bebis,
Men ..jag funderar skarpt på om jag ska dra på mig lite tränings(?)kläder och ta mig en promenad med lurarna i öronen denna underbara förmiddag.
Kanske sätter de till och med igång förlossningen ? :)
Jag har hört att trappor ska vara bra med, har dock inte så många och särskilt långa trappor, så promenaden låter som ett bättre alternativ.
Natten har gått sisådär, Både jag och älskling är på väg att bli sjuka .. så jag har vakna till och från av torr och svullen hals och har inte kunnat sova spec bra pga detta.
Så jag vakna vid 8 och orka inte försöka längre,så jag la mig och läste en stund.
Sen löste vi lite korsord tillsammans innan vi gjorde iordning frullen.
Tommy har nu börjat lite smått i barnrummet, men som alltid så hamnar han i soffan efter en stund. :P
Nej nu hitta tommy nåt förlossnings program på tv,så nu ska jag titta och gråta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0