Plus seven

Jag måste bara få tacka ni som stöttat mig under mitt gnäll inlägg!
Ni är guld värda <3
Men idag kanske jag har lite bra nyheter iaf.
Fick en konstig ond känsla i magen igår.
ringde till bb och fick förklarat för mig att de va förlossningsvärkar.
Kändes inte alls som jag hade räknat med, men vi åkte iaf in på en kontroll och visst har de börjat sätta fart.
Tappen hade börja dra sig tillbaka och jag hade börja öppna mig.
Men värkarna va fortfarande så pass ojämna och oregelbundna så vi fick åka hem igen.
Men barnmorskan trodde att inom 1-2 dygn så skulle vi vara tillbaka och då skulle de vara dax :)
Jag börjar se lite ljus i den här tunneln.
Natten har gått bra, jag har kunna sova ganska så hyffsat men har vakna till och från av magont och kissnödighet.
Morgonen har börja bra också , men jag känner allt av lite värkar och molande känslor i magen.
Så jag bara hoppas och ber till gud, håller mina fingrar och tår , på att de sätter fart under dagen på allvar så vi får åka in och pressa ut vårat mirakel!
Jag ska iaf försöka städa lite här hemma innan vi åker in så de är rent och fräsht när vi kommer hem igen.
Kanske sätter de fart på mig ännu mer? ;)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh va spännande! Låter som att det verkligen är på G nu då. Håller tummarna för att allt ska gå bra nu och ser fram emot att få träffa erat lilla mirakel nästa gång vi ses. Ta hand om er nu mamma och pappa

2011-03-17 @ 11:28:35
URL: http://www.issa-angel.blogspot.com
Postat av: sussi

Naaaw vad kul!! :D Snart får vi se henne, erat lilla mirakel! (och såååå jag är nyfiken!!) ;)Lycka till nu till er!! <3

2011-03-17 @ 12:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0