plus six

Inne på dag sex.
Men nu gör de faktiskt ingenting om hon bestämmer sig för att vänta några dagar till.
Tommy har förmodligen åkt på öroninflammation.
Stackars kraken har bara legat och vänt på sig hela natten.
Har vakna till och från och då har han fortfarande vart vaken och kämpat med att hitta en ställning som inte värker hål på hans huvud.
Och jag vill verkligen inte att han ska behöva sitta på bb nu och ta hand om mig när han själv är jätte sjuk :/
så hon får gärna vänta tills vi är friska och krya här hemma innan hon bestämmer sig för att komma.
Vad kommer till mig och mina öron, mjaa, jag har väll  lite små ont, men mina öron har inte runnit och jag har mer bara ett tryck i dom från täppta bihåler.
Jag har aldrig vart ett direkt öronbarn så jag tror jag har klara mej ganska fint.
Nu ska jag ta och keka lite frulle medans tommy försöker sova en stund till.
Kl 1 är de vårdcentralen som gäller för hans del, sen ska mamma Carro kurera honom med en massa jävla vitlök, film och pussar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0