plus ten

Nu har jag har bestämt mig.
Jag tänker inte tänka mer på den här graviditeten.
Tänker inte bry mej om att de är tungt , jobbigt eller svårt.
Vi ska på en kontroll på torsdag , och jag tänker se på den som om de vore ett vanligt barnmorske-kontroll.
Jag tänker räkna med att jag blir igångsatt.
Genom att tänka så ,så blire lite lättare.
Då går jag inte och hoppas varje dag och bara sitter och väntar ut tiden och hoppas på att känna nåt.
Utan jag ska göra nånting av dom här sista dagarna.
Jag ska åka och fika på så många ställen som möjligt, städa som en tok och helt enkelt lossas som att allt är som vanligt. Man blir automatiskt mindre besviken för varje dag som går och om de skulle hända nåt innan så blir man lite mer överaskad.
Så .. nu ska ja sluta deppa för att jag inte har min unge i famnen och helt enkelt va glad för att solen skiner och att jag har min underbara älskling som idag fyller 26 år :)
Detta har vi fira med smörgåstårta nu på morgonen hos natta och matti :)
Vi har även tagit en sväng förbi magda och bäa.
Så nu ska ja hämta min älsk hos matti och sen ska vi hem och laga mat och tvätta.
Sussi kommer även hit efter fem och är så himlans gullig och färgar mitt hår.
Så nu ska de tillbaka till svart och där tänker jag hålla mig.
Jag trivs verkligen inte i ljust hår på längre sikt.
Nej gudnej. Once u go black ,u never go back !
Sen får vi helt enkelt se vad kvällen har att erbjuda :) Big brother är iaf på tapeten !
Puss på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0