plus three

Nu är vi inne på tredje dagen.
Klockan är ju dock inte mer än 10 på morgonen så jag ska inte säga att de inte kommer nån bebbe idag ,
för de vet vi ju inte. Hon kan ju faktiskt få för sig att titta ut idag :D
Idag ska jag försöka hålla igång lite grann iaf.
Jag ska försöka städa undan lite här hemma, och fixa tvätten.
Disken är redan tagen och jag har plocka lite i vardagsrummet,
så nu är de sovrummet som står på tur,sen ska ja ner i källaren och leta reda på alla tavlor som ska upp där så de blir färdigt nångång.. De är inte mysigt i s-rummet just nu och de är ju där de ska va som mysigast !
Sen blire en dusch och iväg till svärmor på middag :)
Vad beträffar vädret idag så vet jag inte .. jag trodde våren va på väg nu . :/
nee.nu ska ja plugga in musiken i högtalarna sen sätta fart. :) Tommy och Mattias har faktiskt tagit sig an barnrummet nu, så jag hoppas verkligen att dom hinner klart där inne med färgen innan bebbe tittar ut.
Puss på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0