plus two

Dag två och fortfarande ingen bebbe.
Men nu kan jag iaf va lite lycklig över att jag har börja fått små känningar.
De kommer som en molande känsla.. lite som mensvärk.
Så jag hoppas och ber till gud nu att de sätts igång inom dom närmasta två dagarna.
och som lite grädde på moset nu så har jag blivit dunder förkyld.
Nån feber har inte visat sig än , men jag har snor till hela sverige i min näsa och ögonen och kroppen hänger inte alls med som de ska. huvudet värker och jag har lika mycke ork som en sengångare.
Så denna dag har vart en riktig slappdag.
Bestående av film , pannkakor och sömn.
Vilket har resulterat i att jag är klarvaken nu , och har en karl som ligger i sängen och sover.
Kuljul!?
Men men , Jag får väll sitta här själv och glo på tv. kanske spela lite .. och hoppas att sömnen hittar tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0