Sunday

Natten har gått utomordentligt bra faktiskt.
Freja har haft en tendens till att inte vilja sova ensam sen hon föddes, utan ska ligga PÅ mig och sova.
Har man flyttat på henne så har de blitt ett jävla liv i stugan.
Ända gången de går bra att ligga breve är när vi ligger i soffan , så sen vi kom hem från bb så har jag sovit i soffan med Freja.
Somnade dock så denna natt också , men vakna vid 5 ( 6 ? ) imorse ( jag vet inte när man ställde om klockan :P ) och la henne i sin säng .. och tro de eller ej , men hon fortsatte sova.
Så älskling och jag kunde krypa ner i våran underbara säng och fick sova ända till halv 9 imorse :)
Helt underbart.
Så idag är jag utvilad och redo för alla besökare som kommer :)
Mormor och Morfar står först på tur, dom kommer nog vilken sekund som helst.
Sen är de Matti och Natta som kommer vid 1 tiden och efter dom så kommer Pappa och Tina :)
Och eftersom att jag känner mej så himla pigg och kry idag och kan faktiskt gå som en normal person så ska jag allt ta mej en promenad senare i eftermiddag.
Dessa extra kilon man lagt på sig ska nu väck till sommaren .. så här ska de knallas :)
Funderar på om vi ska ta den där promenaden förbi pontus och annica .. hälsa på i samma veva.
Nej , ha en bra dag allesammans :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0