Dagens alla måsten

försov mig imorse som vanligt när jag ska göra nåt,
Knalla på Challes nerver ett tag imorse innan jag kom i fas och fick rumpan utanför dörren.
Tåget bar mot kristinehamn för att hälsa på Therese och hennes lilla elsa :)
Vi va ju som sagt tre st på jobbet som va gravida samtidigt , så vi hade en liten Get-along idag efter att alla har fått sina små.
En riktigt trevlig förmiddag med kakor , bajs och bebismys. :)
Glömde givetvis telefonen hemma också, så hade en mindre glad karl när jag kom hem , men äsch.. de va inte så farligt :)
Snuttan somna när vi kom hem , så jag passa på att trycka ner lite mat i magen och ta tag i alla dagens måsten som jag trodde va fler än dom va.
Jag har än så länge diskat , bäddat sängen och plocka av vardagsrumsbordet och nu är ju allt på plats igen .. haha, de såg bara värre ut än vad de va (;
Så nu ska ja gå ner och kasta i en maskin och gå ut och måla ett lager till på pallen så den blir färdig och få stå på sin plats sen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0